perjantaina, syyskuuta 23, 2005

Julkinen rakkaudentunnustus

Minä rakastan miestäni.

Ilman häntä en voisi opiskella. Hän elättää perheemme ja mahdollistaa opiskeluni rustaamalla omia aikataulujaan uusiksi, jotta minä pääsen ajoissa harjoitteluihini. Hän käy kaupassa, siivoaa, huolehtii lapset nukkumaan, kun vaimo tekee kolmivuorotyötä (= on työharjoittelussa). Hellalla on ruokaa odottamassa minua, kun tulen töistä kotiin.

Öisin, kun taloyhtiömme jostain syystä on päättänyt, että pattereihin ei ole syytä antaa vielä lämmintä vettä, hän toimii henkilökohtaisena kuumavesipullonani. Hän hieroo kipeitä hartioitani tai särkeviä jalkojani, hakee kaupasta suklaata, kun pinna on pimahtamispisteessä. Ei huomautellut, kun kokisjuomalakkoni lopahti yhdessä päivässä. Ei myöskään suutu joka paikassa lojuviin lankakeriin ja keskeneräisiin neuletöihin. Ei räpäyttänyt silmäänsä, kun vaimo osti 60 euron hintaisen imetyskirjan.

Sen lisäksi tuo ihana ihana mies osti minulle lahjakortin jalkahoitoon. Tulin sieltä juuri. Jalat on keijunkevyet ja olo on nirvanamainen.

Ihana rakas Mies!

8 Comments:

Blogger laurar said...

Ihanan positiivinen ja lämminhenkinen vuodatus. Mun mies huolehtii myös musta ihanasti nyt kun olen toipilas. Olenkohan muuten muistanut kertoa sen hänelle...?

3:54 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Ihanaa että joku puhuu miehestään hyvääkin! Pistän hyvä kiertämään omassa blogissani =)

6:48 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

kuulostaa todella hienolta :)

6:48 ip.  
Blogger Tuazophia said...

Kauniisti kirjoitettu! Ja kauniisti toimittu mieheltäsi! Kyllä ihania miehiä sietääkin kehua. :)

10:53 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Uijui. Ihanaa!! :)

10:54 ip.  
Blogger Touhis said...

Voin yhtyä kuoroon! Koska vastauksesta olisi tullut hervottoman pitkä, jatkoin aiheesta omassa blogissani. Kiitos muistutuksesta, Kätilö ;)

11:01 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Voih, kun tuo olikin kauniisti sanottu:) Blogisysteemit on mulle vielä hieman outoja, mutta näköjään sitä voi löytää todella ihaniakin juttuja...

11:18 ip.  
Blogger Piikkis said...

Kiitos inspiksestä! Jatkoin omassa blogissa :-).

3:12 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home