lauantaina, maaliskuuta 05, 2005

Meemi jälkijunassa

Tämä meemi kiersi jo aikapäiviä sitten ja teinkin sen silloin, mutta en laittanut blogiin. Nyt, kun en jaksa vääntää ihka originellia päivän viestiä, niin tämä tällä erää ja myöhemmin sitten jotain aivan muuta.


10 vuotta sitten minä...
1. Kuvittelin opiskelevani vielä kokopäiväisesti yliopistolla
2. Olin ilta- ja viikonloppumyyjänä Stockan lastenvaateosastolla
3. Olin juuri kokenut, kuinka rakkaus voi kuolla yhdessä vihanleimahduksessa

5 vuotta sitten minä...
1. Olin raskaana rv 30.
2. Olin äitini kanssa lomalla Puerto Ricossa
3. Ostettiin miehen kanssa nykyinen kämppämme

3 vuotta sitten minä...
1. Odotin pikkukakkosta rv 34.
2. Vietin kotiäidin elämää esikoisen ja mahan kanssa
3. Innostuin tosissani imetysasioista

1 vuosi sitten minä...
1. Kuvittelin suorittavani opinnot loppuun yliopistolle
2. Olin Imetyksen Tuki ry:n imetystukiryhmänvetäjäkurssilla
3. Odotin kätilöopintojen alkua

Tähän asti tänä vuonna minä...
1. Olen ollut ensimmäisessä sairaalaharjoittelussani
2. olen rakastanut jokaista hetkeä opinnoistani
3. olen rakastunut uudestaan ja uudestaan omaan mieheeni

Eilen minä...
1. Vein tytöt aamulla hoitoon.
2. Nysväsin koko päivän tietokoneella tiedonkeruutehtävää.
3. Tein kaveriporukassa kasatun keittokirjan ohjeella erinomaista stroganoffia

Tänään minä...
1. Istuin koulussa 8.30 - 19.00
2. Kävin saunassa
3. Söin puolikkaan suklaalevyn

Huomenna...
1. Jatkan tiedonkeruutehtävän kasaamista
2. Aloitan seuraavan työn artikkelietsinnät eli vietän aikaa tietokoneella ja kirjastossa
3. Syön suklaalevyn toisen puolikkaan